Nekad erkky | Ban Överklagan [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erkky

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/323232deseer/

Ditt Hex-ID: 1100001451a096f

Vad är din discord tagg? _greven_

Vem var det som bannade dig? Mattsson1

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-24 220358.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fearrp & clogga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va inne och tog över områden med min vän. Efter ett tag så blir det skottlossning och vi blir jagade jag och min vän. Dom träffa då mig så att jag tappa hp. Efter ett tag så gömmer jag mig i 1 buske då jag hade tappat medvetande och såg svart typ varannan 10sek. Då så åker denna grabb fram till mig och då tydligen börjar rikta. Jag såg just då svart och låg ner. När jag ställde mig upp så han jag ej reagare och börja ba skjuta. Då jag ba såg 1 grabb rikta på mig. Senare så döda dom mig och sen så quita jag kommer ej ihåg hur länge jag log kvar på denna plats.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban är ej felaktig jag förstår erat beslut till 100%.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lite sv bans och visa vanliga men kommer knappast ihåg dom!.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta med att skjuta då det blev väldigt fuckat för mig. Då innan jag börja skjuta så hade jag tappat medvetandet ig och då så ser man bara svart i några sekunder. Så innan jag börja skjuta så såg jag bara svart då jag hade tappat medvetandet och då så när jag ställde mig upp så han jag knappast reagera så jag börja bara skjuta då jag såg 1 grabb rikta mot mig.
Jag hade även kunnat reswpana istället för att quita och sen quita efter det. eller blödit ut dom minuterna jag hade kvar. Då jag ej vad medveten om denna regel då jag bara har varit krim i ungefär 1 - 2 veckor. Jag körde på servern för ungefär 1 halv år sen och då så behövde man ej respawna efter det så jag tänkte så. Då kunde man quita typ 5 min efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man ska reswpana innan man quitar. Och att man ska läsa igenom krim reglerna lite då och då så man är medveten om vad som gäller.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka