Nekad erkky | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erkky

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? Biggie Juke#5145

Ange ditt födelsedatum 17 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: Jag vaknar äter trött som man e så tar jag bussen till skolan sedan slutar jag runt 15 då tar jag bussen hem äter något sedan sätter mig vid datorn runt 16 och rpar till ungefär 23 Helger: Vaknar runt 12 13 äter lunch sedan sätter mig vid datorn och rpar till 19 ungefär sedan drar jag ut med kompisar kommer hem runt 21 22 och spelar till 04.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år sedan tog jag en paus och testade andra serverar men nu är jag tillbaka på unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 23

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hålla koll på rpn runt sig ingame och om man ser att någon gör ett fel svban eller kick eller om det är grövre kan man svbanna och sedan ta det med högre så dem kan förlänga bannen. servervakter ska också hålla koll på lall och hjälpa folk med små problem som bugg dog mm. Servervakter har en behövs i scenarion. enligt mig behövs det servervakter.

Varför vill du bli servervakt på servern? Det som får mig till att vilja bli servervakt på Unive är att jag gillar att hjälpa till med servrar så att dem får mindre lallare osv. Jag har ju spelat på unive så pass länge så jag märker att om jag blir servervakt så kan jag göra en liten skillnad och det kan innebära att jag får bort många lallare samt personer som inte har följt reglerna utan dem pratar ooc ig och så vidare. Vilket är sjukt störande och förstör rpn något enormt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är något som är fruktansvärt och ska aldrig ske oavsett anledning. Tex en servervakt revvar sig själv efter ett scenario där dem dör dem kan också kicka folk för att dem vill ha en bil där det sitter någon i så kickar dem han och sedan tar bilen. det är lite kortfattat abuse

Nekad
Vill hålla koll på vad som stämmer samt vad som inte stämmer på servern (leta problem), vilket en servervakt ej är till för.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka