Inaktuell erkkin3 | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ping973

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Lind

Ditt discordnamn: Ping#5228

Ange ditt födelsedatum 24 September 2006

Varför ska just du bli staff? jag har många kompisar som är staff och dom säger att det är kul så jag vill ochså testa det. vill hjälpa till att göra unives RP nivå högre och vill hjälpa till i support ochså och försöka göra så att alla har kul när dom rpar på unive, eller iaf försöka. jag har märkt att det är vissa i support som inte angagerar sig när dom ska hjälpa något. T.ex när jag fick en krash kod så gick jag in i support och frågade om dom visste hur jag kunde fixa det. dom svarade "jag vet inte har alldrig sett den så din dator är nog bara dålig" sen gick jag in på youtube och sökte på krashkoden och då hittade jag en video högst upp och testade den och de funkade. jag kommer vara väldigt anagerad i support och ingame reports. har ochså koll på vad som räknas som regelbrott pga att jag har blivit bannad en del innan när jag inte var så seriös med RP.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mån: 14:50 till 23:00
Tis: 15:15 till 23:00
Ons:15:30 till 23:00
Tor: 16:00 till 23:00
Fre: 12:00 till 04:00
Lör: 11:00 till 04:00
Sön: 12:00 till 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? runt 6 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har tidigare varit staff på en amerikans server där jag mest bannade folk som RDMa och VDMa bara för att det inte var en "seriös rp server"

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb

+rep Öppensinnad grabb som kan analysera scenarion utifrån flera perspektiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka