Användarnamn: Erkish
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/erikalstrom/
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik
Vad är ditt discord namn? Erkan#4295
Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2004
Berätta om din karaktär. Namn: Mahat Mohati.
Ålder: 15 år.
Familj: Storebror Dabab Mohati, 17 år.
Ursprung: Somalia.
Mahat Mohati är en pojke som har flytt från Somalia för att söka tillstånd att få bli en medborgare i Multistaden. Han gillade att leka lekar med sin bror men det var mer när de var små. Hans föräldrar Fatima, 47 år och Rabbaan, 54 år drunknade på vägen till Multistaden. Deras moders död tog hårt på Mahat och Dabab, men fadern hade under en längre tid misshandlat dom båda och haft ett alkoholmissbruk. Han och hans bror har levt en stor del av deras liv under en bro utanför Multistaden och har behövt stjäla mat och pantat gamla burkar för att överleva. Nu har Dabab tagit med Mahat för att ansöka om tillstånd att få bo i Multistaden. Dom båda hoppas på att få komma in och börja om sina liv.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med en god RP nivå inom det jobbet jag väljer och kommer att försöka att göra en bra insats till servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur många timmar har du på FiveM? 0 Timmar och 0 Minuter.
Hur hittade du Multistaden? Jag och min kompis kollade efter svenska servrar på FiveMs server browser.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/erikalstrom/
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik
Vad är ditt discord namn? Erkan#4295
Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2004
Berätta om din karaktär. Namn: Mahat Mohati.
Ålder: 15 år.
Familj: Storebror Dabab Mohati, 17 år.
Ursprung: Somalia.
Mahat Mohati är en pojke som har flytt från Somalia för att söka tillstånd att få bli en medborgare i Multistaden. Han gillade att leka lekar med sin bror men det var mer när de var små. Hans föräldrar Fatima, 47 år och Rabbaan, 54 år drunknade på vägen till Multistaden. Deras moders död tog hårt på Mahat och Dabab, men fadern hade under en längre tid misshandlat dom båda och haft ett alkoholmissbruk. Han och hans bror har levt en stor del av deras liv under en bro utanför Multistaden och har behövt stjäla mat och pantat gamla burkar för att överleva. Nu har Dabab tagit med Mahat för att ansöka om tillstånd att få bo i Multistaden. Dom båda hoppas på att få komma in och börja om sina liv.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med en god RP nivå inom det jobbet jag väljer och kommer att försöka att göra en bra insats till servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur många timmar har du på FiveM? 0 Timmar och 0 Minuter.
Hur hittade du Multistaden? Jag och min kompis kollade efter svenska servrar på FiveMs server browser.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?