Nekad ERki_21 | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ERki_21

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? lilaabdi

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Eriksson. Gustav är 26 år gammal.
Hans barndom var bra med hans familj och hans brorsa som var hans enda vän. När han var på skolan satt han alltid ensam och hade inga vänner bara på grund av hur han pratade. Alla tyckte han prata konstigt så ingen ville vara med honom.
Gustav personlighet är väldigt olika person till person, allt beror på hur trygg han känner sig med personen, med det menat så är han väldigt blyg bland andra han inte känner men vid folk han känner kan han bli pratglad.
Min karaktärsdrag blir ju olika med det jag beskrivit här ovan med person till person men han är lojal till dom som är trevliga, tycker om att lyssna på folk, drömmer stort
Hans mål när han flyttar in i staden är att bli polis och göra samhället tryggt som han vill. Hans mål är ju att skaffa vänner och få ett bra jobb. Egenskaper är väl hur han tror på sig väl och inte påverkar sig av andra, vad han vill göra för samhället
rädslor är väl att misslyckas och sälar
svagheter är väl att han är blyg och inte vågar ta för sig vilket kan påverka hur folk ser på hangh

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna göra mycket rolig seriös med hög rp som kommer göra en liten del till servern tror jag och jag brukar ofta hjälpa nya spelare och visa dem runt i staden för det är vad jag förväntar mig att man en som är kört länge ska visa nya spelare runt osv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska få ha ett roligt och spännade scenario, Vilket också man kan inrikta sig mot powergaming 2 om att man vill ha makt bara. Föra att båda ska få en chans att vinna och ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en kompis som spelar på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka