Nekad ERki_21 | Medlem ansökning [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ERki_21

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199071023220/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? mr.Erki#7930

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär är en som vill hjälpa många men inte alla. men dom som är snälla och inte är dumma får mycket hjälp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill jobba med bättre saker och få mer i lön men också bli polis kanske.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? roligt att RP,a och köra bill/mc lagligt och inte förstöra för någon

Hur hittade du Unive? av min kompis som spelar med på servern ofta. han gjorde så jag spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli kanske polis eller bara en säljare som säljer bilar/mc.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli kanske polis eller bara en säljare som säljer bilar/mc. var kanske samma sak men också ha mycket pengar och kanske jobba på dom jobben som inte många vill jobba på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja men den heter rsm free rom men det är för att jag vill köra bil när man kanske har blivit banad men jag har aldrig blivit banad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka