Accepterad Erki43 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erki43

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
3
Användarnamn: Erki43

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Alcohol822432423/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik heter jag IRL

Vad är ditt discord namn? Erki#5206

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Billy Suopmepepe och är 30 år gammal Hans föräldrar lämnade honom på gatan när han blev född och sen dess har han levt på syksjukhus men nu hittade han sig själv till multistaden och hans främsta intressen är bilar, han älskar bilar det är det han mest försöker samla upp till och hålla på med. När det kommer till RP så tar Billy det ganska lugnt slåss inte stjäl ingenting och är snäll mot alla. Kan vara lite närgången men menar ingenting illa.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag känner att jag är hyfsat duktig på RP och så vill jag bli mekonom så jag får hålla på med jobbet jag vill. Och så bidrar man till multistaden genom att hjälpa fler folk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Anledningen att jag vill whitelistad är för att jag vill bli mekonom som då kräver en whitelist eftersom jag gillar bilar och att fixa dem. Och då kan jag hjälpa fler spelare på multistaden.

Hur många timmar har du på FiveM? 6 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hade några kompisar som spelade på den och sa att dom tyckte om den och sa att jag borde testa servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej Jag har aldrig blivit bannad på en FiveM server överhuvudtaget.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just nu den enda servern jag håller mig till är MultistadenRP.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka