- Meddelanden
- 35
- Reaction score
- 3
Ange ditt födelsedatum: 27 November 2005
Vad heter du på discord? Erki#5202
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 661
Hur aktiv kommer du att vara? runt 7-10h om dagen
Vad heter du? Billy Suopmepepe
Hur gammal är du? 27
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? Vill hjälpa till att rädda liv, det är ju ett jobb så jag tjänar ju pengar, har samt gått polishögskola så detta yrke är perfekt för mig! sedan så skulle jag påstå att jag är bra att prata med människor samt så tycker jag det verkar väldigt roligt att vara polis.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hjälpa andra människor.
Vad vet du om yrket i helhet? Var så länge sedan jag gick polishögskola men vet det mesta om yrker dem flesta lagar, regler eyc.
Har du några tidigare erfarenheter? Japp har varit polis i staden tidigare
Hur är du som person? Väldigt pratglad, kan prata med alla, snäll mot alla spelar ingen roll vad dem gjort och är väldigt lugn i alla fall
Är det något vi bör veta om dig? nej inte som jag redan sagt.
Vad heter du på discord? Erki#5202
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 661
Hur aktiv kommer du att vara? runt 7-10h om dagen
Vad heter du? Billy Suopmepepe
Hur gammal är du? 27
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? Vill hjälpa till att rädda liv, det är ju ett jobb så jag tjänar ju pengar, har samt gått polishögskola så detta yrke är perfekt för mig! sedan så skulle jag påstå att jag är bra att prata med människor samt så tycker jag det verkar väldigt roligt att vara polis.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hjälpa andra människor.
Vad vet du om yrket i helhet? Var så länge sedan jag gick polishögskola men vet det mesta om yrker dem flesta lagar, regler eyc.
Har du några tidigare erfarenheter? Japp har varit polis i staden tidigare
Hur är du som person? Väldigt pratglad, kan prata med alla, snäll mot alla spelar ingen roll vad dem gjort och är väldigt lugn i alla fall
Är det något vi bör veta om dig? nej inte som jag redan sagt.