Accepterad Erki1234 | Medlem ansökning (Gurra.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erki1234

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erki

Vad är ditt discord namn? perkele#3325

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter kalas kurre och kallas Kurre av sina vänner kurre är född 1987. Han bodde i Egypten när han va liten han flyttade till Staden Unive när han va 13. och började i skolan. De gick bra i skolan tills han började i gymnasiet. Där han blev mobbad sen sökte han jobb till och bli lärare. och nu pluggar kurre till och bli lärare. Som Barn hade kurre en fattig Barndom och alltid ha velat vara den Rika av dom alla. Så det är nog därför han kollar mot dem kriminella svängarna. Pengar gör folk galna men kurre får psykos. Så Kurre pluggar om dagarna och kör större och större gigg på kvällarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att gå in fullt ut i min karaktär och försöka få till så bra rp och roliga scenarion som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kommer inte alltid att sätta mig själv i första position jag kan förlora ett scenario för att få roligare och intressanta scenarion.

Hur hittade du Unive? har polare som har spelat på denna server och det verkar sjukt intressant.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka