Nekad Erkansbrod | Medlemsansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

erkansbrod

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199218206262/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt födelsedatum? 24 augusti 2003

Vad är ditt discord namn? R3p3nslarren#4123

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Pierre Johansson. Pierre är 25 årig man som precis har studerat klart på universitet. Pierres pappa var polis under Pierres uppväxt men under hans senare tonår så började hans pappa att missbruka droger, vilket gjorde så att han blev av med sitt polis jobb och vårdnaden över Pierre och hans syster. Pierre har alltid sett upp till hans pappa och haft respekt för honom. Pierres mål är att få ett jobb där han kan hjälpa samhället, så som polis, sjukvårdare, brandman eller något dylikt. Utöver det så har han ett stort intresse i bilar, vilket han alltid har haft, så om det inte blir av med något av de andra yrkena så är det ett yrke inom fordon som gäller. Pierre är en väldigt pratglad och social person och är inte direkt blyg av sig, problemet är dock att han kan bli riktigt arg om någon är jobbig mot honom, men det borde inte vara ett så stort problem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan tillföra rolig och socialrp för de flesta på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det verkar som en bra rp server, jag har även hört väldigt gott om den. Dessutom så är det väldigt många aktiva spelare hela tiden vilket ökar mitt intresse.

Hur hittade du Unive? Polare tipsade om servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt främsta mål med rollspel är att ha så kul som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som tidigare sagt så är mitt mål att ha kul, men samtidigt ha en hög nivå av rp och såklart sprida glädje

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, lämnade nyss servern jag spelade på, vilket är anledningen till att jag ansöker till denna.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Tillbaka