Accepterad erkannnnnn | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erkannnnnn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198347835323/

Ditt Hex-ID: 11000011719d7bb

Vad är din discord tagg? zabban <3#2411

Vem var det som bannade dig? rajan

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej jag ska va helt ärlig jag hade tråkigt igår kväll tänkte köra in i bil lite bara men han flög och det va inte meningen att de skulle hända på de sättet så han banna mig för jag körde in i en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt med min lambo i stan sent på kvällen efter precis byt färg på bilen från svart till Röd. Efter det fortsatte jag bara åka runt och hade kul åkte till piren o ville checka om det fanns nån cool bil man kunde köpa. Efter detta åkte jag in i stan å tänkte åka till torget tills en grabb kom o åkte in jätte löst i min bil "Han som jag kör in i sen" jag väljer att följa efter han o skämta med han efter ett tag så får jag perfekta läget o krocka in i han lite men de som jag trodde va lite va väldigt hårt de va sent min hjärna va helt borta. Sen när jag körde in i han så gjorde han 1 volt med bilen o sen flög in i väggen hårt o jag bara körde iväg "RIKTIGT DUMT AV MIG"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det vart ingen felaktig ban jag gjorde fel till 100% ber om ursäkt kommer aldrig hända igen har inte varit bannad på jätte länge vet inte vad som flög i mig. Det va grov Rdm jag gjorde så därför tycker jag den inte va felaktig men det var ändå inte meningen att köra så fort och så blev jag lite "min karaktär" lite sur när han körde in i min bil från första början

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. OJ denna va svår ja jag har varit bannad tidigare för powergaming,meta,rdm,vdm nästan allt du kan tänka mig men efter alla dessa bans så har jag lärt mig mycket den hårda vägen o den enkla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka stoppa han lungt och inte köra in i han de va dumt val av mig när jag kunde bara reda ut det med han igemon att snacka med han eller bara strunntat i det från första början för tror inte det va meningen att han skulle köra in i min bil men jag uppfattade ändå det på de sättet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ta de lungt när man kör och försöka reda ut saker utan våldsamma händelser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår ber om ursäkt!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top