Erkann | Polismyndigheten Ansökan (TrokkZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ström

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 13 September 2007

Vad heter du på discord? Erkann#7912

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 500 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? ca 4 timmar + varje dag

Vad heter du? Janne Blomqvist

Hur gammal är du? 24

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för att det är ett roligt yrke. och mina pappa var med i militären i några år så jag vill gå i hans spår och bli polis så båda vi kan fortsätta att skydda samhället mot kriminalitet. Jag vill visa för kriminella att det finns andra framgångsrika saker än att göra kriminella handlingar. Jag åker gärna runt och patrullerar för att jag vill inte att folk ska köra för fort och kanske vara med i en olycka eller råka skada någon annan. Jag vet också att polisen söker medlemmar till yrket hela tiden eftersom det är ett väldigt viktigt yrke. Jag har varit väldigt sugen på att gå med i det här yrket, typ sen jag bara var 8 år. Jag kommer att ge allt så att jag kan bli den bästa polis som jag kan vara

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man ska ha bra koll på vad som händer. Man måste ha mod inom yrket. Man ska aldrig patrullera ensam för att om det skulle hända något så skulle det vara bra att ha med sig en kollega. Man måste ta ett lugnt kort och båda hålla sig själv säkra och alla andra runt omkring säkra. Om du märker någon konstigt och inte har något större larm pågående, kolla vad det är. För det som du kanske sket i det. så kan det under tid bli någon allvarligt och då kunde du tagit dem från början.

Vad vet du om yrket i helhet? Att man ska göra samhället till en tryggare plats för alla. Att utbildnings poliser inte får köra bildar själv och inte får patrulea själva utan måste lära sig lite av full utbildade poliser.
Det kommer komma mycket larm så det är nästan svårt att få tid över. Det finns olika poliser som trafikpoliser, insatsstyrkan och helikopter pilot. Det finns också poliser som kör på havet om någon flyr ut på havet.

Det finns olika bilar som Volvo V90 CC och Volvo XC70.
Det är viktigt att alltid hålla kol på radion då du kan komma om dem som anropar behöver hjälp, Detta gör att alla poliser kan samarbeta på ett bättre sätt

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag var anställd på polisen för ca 2 månaders sen och då så blev jag assistent 4 års. Jag är då grundutbildad och mc polisutbildad och även civil så jag har bra koll inom jobbet. Jag är en bra bilförare och har sällan tappat biljakter som skett.

Hur är du som person? Jag skulle säga att jag är väldigt lugn och blir inte så ofta stressad. Men vanligt vis är jag glad men kan använda attityd om det behövs. Jag kan ta kritik och det kan jag göra för att lära mig och bättre mig. Om jag ser någon blir illa behandlad tar jag mig ditt och ingriper för att få det att sluta. Jag tänker väldigt mycket på andra personer, nästa lite mer än mig själv.

Är det något vi bör veta om dig? Att jag redan har varit polis som assisent 4 års så jag är fullutbildad och grundutbildad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka