Nekad Erkann | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ström

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 13 September 2007

Vad heter du på discord? Erkann#7912

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Över 80 timmar tror jag

Hur aktiv kommer du att vara? Varja dag

Vad heter du? Janne Blomqvist

Hur gammal är du? 21 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag är simkunnig

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag är riktigt trött på att jobba på postnord för att det händer typ inget, det är liksom samma sträcka varje dag, fört till lagret och sen till destinationen och så vidare. De känns som om man inte får nått gjort så då vill jag istället göra bättre för andra än att bara köra bil

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att det är seriösa poliser och alla ska rpa bra och att man ska prata i radion om polisyrket och inte om andra saker som t ex fritid eller nått. Också bemöta folk med respekt

Vad vet du om yrket i helhet? Polisen är till för att allt ska vara bra i samhället. Att folk inte går runt med vapen eller går runt och slår varandra. Man ska bara använda vapnet om det verkligen behövs men man ska försöka använda taxer istället. Det är ett väldigt viktigt arbete och man måste samarbeta med sina koilegor för att allt ska bli bäst

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har erfaren het av att köra bil snabbt då jag har deltagit i några race ( inte olagliga ) så jag vet hur man kör snabbt

Hur är du som person? Jag är väldigt glad och trevlig men kan bli hård om det behövs. Jag jobbar hjärna med andra och kan ta kritik från andra människor (Både bra och dålig kritik). Jag tänker mycket på andra och vill göra så att alla ska känna sig trygga i samhället

Är det något vi bör veta om dig? Jag har ett rent register

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka