Nekad Erkann | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Ström

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? erkann13

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mats Hellberg och är 27 år gammal. Ändå sedan 23 har mats varit en polis. En mycket bra polis, om man frågar han själv då. Men han har också fått beröm av sina kollegor för sitt goda arbete som Huvud grundutbildare under tiden har var det. Innan han begav sig iväg på semester ett bra tag. Under sin tid som polis så uppfyllde han många roliga saker. Fick många goda utbildningar. Det skedde inte bara bra saker på jobbet under den tiden utan också i familjen. Mats pappa som alltid varit lite sådär med vad hans son kommer att åstadkomma eftersom Mats knappt gjorde någonting i 1 och ett halv år efter gymnasiet. Det var de lite tyngre åren i hans liv. Men saker blev bättre. Han hoppade på polishögskolan och gick klart 5 terminer där. Fick jobb hos polismyndigheten och lever ett bra liv.

Övrigt så är han en ganska produktiv person som gärna tar ställning över saker och vill att det ska utföras på hans eget sätt. Kanske inte alltid är det bästa valet men det brukar oftast fungera. För övrig så håller Mats på med Mountain bike på sin fritid. Eller nja. När väl han har tid. Det händer inte så mycket längre med de. Det var mest under tiden som han var barn som det var kul. Nu går det mycket tid åt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jag kommer vara en aktiv spelare inom poliskåren och att jag vet hur man ska spela polis då jag har gjort de i flera hundra timmar inom fiveM. Jag kan också bidra med min sociala rp för att höja rp nivån då jag har märkt att den har varit lite låg då och då. Jag vill göra det bästa för servens sida och kommer vilja göra det om det bara ger tillfället. De tillfället kommer jag att leta efter hela tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska försöka göra det så verklighets troget som verkligheten. Att ibland vinner några scenariot, ibland vinner det andra. Man ska inte heller bli sur eller klaga och leta efter fel för att sedan ta i support bara för att man blev sur när man förlora. Se det positivt istället. Det kan leda till något mer, Polisförhör, Stormning för att få tag på gärningsmän. Det blir bara roligare ju längre ett scenario dras ut

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst servens regeler, RDM, VDM COPBAIT FEAR RP METAGAMING POWERGAMING

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope =)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

nekad. discord konto ej inom 14 dagars Du får ansöka igen om 24 timmar, lycka till nästa gång!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka