Accepterad Erkann | Ansökan till Servervakt [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Ström

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? strom071

Vad är ditt Hex:ID 1100001421123a7

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2024

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har en ganska normal aktivitet som består av någonstans mellan 1 - 4 timmar om dagen. Det beror på lite hur mycket man känner och orkar. Ibland blir det många timmar och vissa dagar blir det ingen rp alls. För ibland känner man inte för det. Men överlag så har jag dalig aktivitet på runt 1 timme+.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader denna gång (4/18 - 24) Men har varit medlem i omgångar sedan 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1223231541979906132/1255479283799949382/image.png?ex=667d47b2&is=667bf632&hm=8201a5713c10d6704427574b79b72d1a46fff4b92db440d7f70bab8fa0dd0f34&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften för servervakter är att ta små beslut när läget kräver de. Man Rpar som vanligt men skulle man se ett regelbrott eller likande så får man ta en återgärd därifrån. Man vakar lite över serven samtidigt som man rpar. Man ska inte gå runt för att hitta regelbrott, utan man får se vad som händer i ens egen rp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli det för att jag vill underlätta för er staff. Jag ser dagligen folk som gör regelbrott och hade gärna velat vara servervakt för att ta återgärder på folk som behöver det för att lära sig. Ibland är det kaos och då behöver man ta återgärder. För har man ingen möjlighet till att ta återgärder när det behövs så blir det svårt. Jag har varit tidigare sjukvårdare och varit så låst i vissa situationer när jag behöver ta återgärder, men har inget att göra. Jag vill göra serven till ett lite bättre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det innebär att man använder sina perms på fel sätt, inte på de sättet det ska användas på. Det skulle kunna vara att man gör /revive när det inte ska användas. Eller bannar mitt i ett scenario för att undvika. Som servervakt har man sina plikter och bryter man mot dem begår man brott om korruption. Man ska följa de regler

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka