Erkann | Övrigt Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ström

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Berätta om ditt förslag Detta är nog ett förslag som är svårt att lösa men jag hade velat att det finns ett flygbolag i staden, säg Skandinavien Airlines. Deras syfte är att t ex flyga folk till ön eller till sandy eller andra flygplatser som finns som addons. Det kommer dels att finns vanliga gta flygplan som privatjetar och vissa helikoptrar men också att det ska finnas addon plan som en Airbus A321 - 231 eller en Boeing 737 - 800 som får plats på alla flygplatser förutom grape field men den flygplatsen är nästa inte nödvändig. Inom SAS kommer det att finnas olika ranger som VD eller commercial commader och sedan kommer de anstälda antingen vara. Ny anställd (Väntar på utbildning, Håller sig på marken) Antälld (Andra pilot på mindre flygplan) Erfaren pilot (Första pilot på mindre plan) Capten (Förtsa pilot på alla midre plan samt Andra pilot på större plan) Erfaren Capten (Första pilot på större plan) Under tiden som pilot behöver man ta utbildningar för att få flyga vissa plan. Alla Addon plan ska helst ha SAS liverys. Om de går hande man kunnat lägga till addon flygplatser som kunderna kan gå igenom för bättre rp. Då får man ha en radio och använda sig av call signs som SAS 534. Då behöver man kunna lite sådant om hur man ska säga när man ska göra en taxi till banan. Ansökningar får göras på hemsida och de kräver bra kunskap inom flygning för att de ska gå bra. Intervjuer ingame kommer att vara svåra då de i verkligheten är väldigt svårt att komma in på ett flygbolag och kräver mycket kunskap. Pilot ska inte tjäna överlägset mycket pengar. En lön för en riktig pilot i måndade är runt 40000 - 50000 kr i månaden föreskatt. Vet att många spelare vill ha ett flygbolag i staden! Tror alla kommer vilja söka men man får begränsa.(Fattar att detta kanske inte kommer att fungera och att de kommer vara svårt att lösa för att folk kommer att lalla men hade varit kul om de finns) Vill absolut inte att alla ska säga upp sina jobb för att bli piloter för att du får flyga.

Jag tycker att det är väldigt dålig rpa på bron till ön, Att man kör en bil i 400 Km/h + på en väg som knappt går att möttas på. detta förlag är nog om man tar bort bron eller så för annars kommer de nog att vara så att de är populär i ksk 2 veckor sen dör de. Men tar man bort bron så kommer det att leva länge.

Om det är många som ska åka får man införa nått system som att någon stans i flygplatsen så trycker man E och då får man fram några alternativ alternativ. * Commercial Jet Biljett 5000kr * * Helikopter Biljett 4000 kr * * Propeller plan biljett * Sen kan man erbjuda fallskärms hoppning för ett visst pris och då finns de fall skärmar som man delar ut.

Man får ha en viss gräns på ålder som typ är 15 år eller nått. Själv är jag 14 år men väldigt mogen och är super intresserad inom flygning.

Man får också skaffa lås in till så ingen stormar in eller så. Och blocka för hoppet in om det går.

ska man flygga till sandy kanske man behöver ta bort qpark kontoret men de finns andra ställen att sätta de på.

Fattar att detta är ett jätte stort projekt men tror att det hade varit jätte kul för alla som rpar på denna server.
Om detta blir ett jobb så får ni hålla koll så de verkligen håller.

På vilket sätt är det en förbättring? Det blir en förbättring för det blir lite roligare och serös rpa att man måste flyga till t ex cayo the perico. Om bron inte finns längre och man måsta ta flyg och de kan vara kul för kunderna också. Jag gillar iallafall inte bron för det är så dålig rp enlig mig på den. Folk kör för fort på en väg som är jätte liten

Länkar och annat material som visar förslaget: https://www.gta5-mods.com/paintjobs/sas-scandinavian-airlines-boeing-737-max9

Här är lite scrips jag har tittat på

Senast ändrad:
Tillbaka