Nekad Erkan1 | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erkan1

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198436501961/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Wramsmyr

Vad är ditt discord namn? Erik Wramsmyr#4068

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurt Bengtsson. Han är 21 år gammal och gillar att vara med vänner och hitta på och utforska mycket. Han bryr sig mycket om sina vänner och dem han känner mest. Han hjälper hjärna till när dem behöver hjälp. Han skäms inte för sina vänner men har svårt att prata med nya personer men han försöker så gott han kan. Han kan inte säga alla bokstäver som t.ex "R". Han gillar bilar och speciellt Audi, Volvo och tesla. Han gillar att köra runt i dem men även bara kolla. Han blir inte sur så ofta och har ett bra tålamod. Han undviker bråk och håller inte på med kriminalitet. Han tar inte droger och han röker inte. Han har fått en bra uppväxt och när han var yngre gick han ekonomi. Kurts syfte är att komma så långt i livet som han kan. Som att köpa ett eget hus och köpa en eller flera coola bilar. Han tycker att man ska hitta på så mycket när han väl lever och har inte så många gränser.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med ett bra sunt förnuft Roleplay som följer regler och ser till att ha kul. Och inte förstöra för andra. Jag kan även hjälpa till så att andra inte pratar som dem ska utan då skickar jag det till någon staff.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir intresserad av unive för jag har hört mycket om den och folk säger att det är bra rp. Så jag tyckte att det var roligt att testa Unive efter allt man har hört om den. Även att ni har så många olika bilar och märken. Men även om erat community.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom att kolla på youtube, twith och tik tok. Men även av många kompisar som gillar servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rp är att min karaktär ska få ett bra jobb, kunna köpa ett hus och bilar. Men även kunna ha roligt och hitta på mycket med vänner. Han bryr sig jätte mycket om pengar egentligen bara att han klarar sig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha en kul och ha så bra rp som möjligt. Även utvecklas själv inom Roleplay, det finns alltid någon att rp med för det är alltid många online.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och respekterar det

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka