Accepterad Erkan1 | Chef-jobb ansökan[REAPER, Borzy] [Sc Styling]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Erkan1

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC Styling

Vad heter du IRL? Erik

Vad heter du på discord? erreperre#4068

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och 1 månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det jag kommer att göra för att utveckla jobbet på SC styling är att göra yrket så aktivt som det bara går. Det kommer jag att göra genom att lägga ner mycket tid både att hålla koll på alla anställda IG men även hålla koll i dc ifall någon behöver hjälp eller ifall det är något som har hänt. Det är därför viktigt att hålla aktivitetskod ganska ofta för att rensa dem som inte är aktiva och som inte jobbar. Jag kommer även att utveckla rp-nivån genom att göra mer utvecklade scenarios inne i verkstaden genom att använda sig mycket utav /me och emote. Ett exempel på ett scenario som man kan göra när man jobbar på SC styling är att man kan använda emote som t.ex /e box och hämta olika delar istället för att man bara går in i menyn och väljer sedan går man vidare till nästa kund. Eller ifall man ska byta fälgar på en bil så kan man först rp att man lyfter upp bilen för att sedan gå och hämta dem nya fälgarna och maskinerna som behövs för behovet eller situationen. En annan viktig sak som jag kommer att göra är att hålla koll på alla mina anställda på företaget och att alla bemöter varandra med respekt och att man trivs på sin arbetsplats. Jag kommer därför att hålla möten varje vecka för att se vad folk tycker behöver förändras och ta upp viktiga saker som jag eller mina biträdande har märkt men det kan även vara saker som de anställda känner att dem vill ta upp. Jag kommer även inte att tillåta att folk lallar på jobbet då jag inte tycker att det är tillåtet under sin arbetstid eftersom att det är företaget som isåfall kommer att få dåligt rykte och därför inte gå lika bra för. Jag vill även få bort all korruption inom hela yrket så att vi inte har några som ger bort gratis pimpning då det inte alls är acceptabelt. Som chef vill jag även skapa en rolig och social rp med andra företag så att man mellan företagen kan jobba tillsammans som t.ex Marja - Lisa ligger precis bredvid då skulle man kunna göra att ifall man precis köpt bilen så kan man få rabatt på det. Men då är det även viktigt att jag har bra biträdande chefer som kan hjälpa till när jag inte har möjlighet att vara online och även PA som kan hjälpa till att hålla koll på alla anställda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag skulle säga att jag har en hel del erfarenhet som chef och biträdande positionen. Jag har tidigare jobbat på flera liknande yrken som t.ex Auto, Vianor, Falck om man nämner några saker. På Vianor så var jag chef, biträdande och PA några gånger och genom det så har jag lärt mig hur systemet fungerar och hur man skickar fakturor. Jag har även jobbat som chef Falck och varit biträdande på Saras, Båtbolaget, Autoexperten där jag har lärt mig en hel del inom styrning och hur man tar intervjuer då jag även har varit PA på många olika yrken. Jag har även jobbat på Securitas där jag var rekryterare då det var extra viktigt att anställa rätt personer som klarade av jobbet. Där lärde jag mig även att hantera stress och möta människor.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne så ofta som möjligt för att det ska gå så bar som möjligt för SC styling. Jag kommer att vara aktiv några timmar per dag men alltid aktiv på dc under hela dagen ifall någon vill nåt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka