Accepterad Erkan1 | Ansökan till Servervakt [Smokey Nagata] [NAN1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erkan1

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? erreperre#

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer att vara inne några timmar per dag och mindre ifall jag har skolarbete eller annat att göra.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år och 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 - 6 någon stans där

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska vara en mogen person som inte använder sina kommandos för abuse eller annat. Den ska även visa ett gott exempel på hur man ska bete sig och ha en bra rp - nivå själv. Som SV ska man även inte lalla och underlätta arbete för staffs genom att t.ex dv en bil som står på vägen. Man ska även ta åtgärder mot t.ex lallare som förstör rp för olika personer.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att bidra till en bra och rolig rp nivå för alla som spelar genom att kicka / sv banna någon ifall personen lallar eller liknande, jag vill även visa och hjälpa folk med sitt rp så att alla kan lyckas och förbättras inklusive jag själv. Jag vill även hjälpa till att underlätta arbetet för staffs genom t.ex dv bilar som är i vägen eller liknande. Jag har även RP nu i över 1 år och är nu sugen på att gå vidare och ta ett större ansvar som SV.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan användas till många saker som t.ex att man revvar sig själv för att slippa köpa mat eller att man revvar sin kompis för att den dog och man inte orkar ta den personen till sjukhuset. Men även att man har toggle id för att se vart personer är under ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka