Nekad Erkan | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erkan

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198974511109/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? erkan

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdulla Ahhmed och han kommer vara kriminell. han växte upp i ett trasigt hem där de var fattiga men de skulle resa till Sverige. Han har haft det svårt i livet och när han flydde till Sverige så dog hans pappa och mamma på vägen så nu är han ensam och är 23 år gammal. Han skaffar vänner och vännerna är inte så bra de håller på med droger så han går med de och vill starta ett gäng. Abdi har ett intresse om fotboll han och hans grabbar brukar lira lite fotboll, gillar även att använde pistoler. Men i grunden är han en snäll person och är vänlig mot alla.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli WL för att jag är seriös inom rp och vet hur man rpar har rpat i runt 1 år och har +1000 h inom five m och jag kan bidra bra rp inom servern. Jag är en väldigt skärpt kille.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag kommer vara aktiv och det kommer vara den ändå server jag kommer spela på. Vill ta alla fördelar med att vara WL genom att göra en ansökan om polis eller bara vara kriminell.

Hur hittade du Unive? Jag spelade på den innan. Men kände för att gå tillbaka för saknade rollspelet. Älskar servern extremt mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rp är att bli professionell och hjälp andra person inom rp så de kan ta inspirationer av mig. Jag vill utveckla mig och andra person med rollspelet så det blir så roligt som möjligt. Jag har bra erfarenheter inom den kriminella värden inom rp .

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nä bara denna isåfall.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka