Accepterad Erkan | Whitelist ansökning [Felipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minierkan

Icke Medlem
Meddelanden
1,006
Reaction score
39
Användarnamn: Erkan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/234234242341314/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Minierkan

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 1990

Berätta om din karaktär. min karaktär är 29 år just nu och blir snart 30 år, och är en vänskaplig person som gillar att RP:a. Min dröm är att bli en typ av säkerhetsvakt som polis/securitas. Jag gillar även att få bra stämning och bidra med positiva känslor. Mina mål är att att dom som är nya ska få en bra och säker start och att kunna vägleda dom och skjutsa.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill kunna hjälpa till i samhället och har länge tänkt på att vilja jobba som säkerhetsvakt. Jag vill gärna jobba och hjälpa andra i servern. Det är sådan RP jag tycker är riktigt kul. Och som sagt så vill jag gärna hjälpa andra och hålla ordning. Jag vill hjälpa fler nya som kommer in och få dom att känna sig säkra från kriminalitet och kunna få en bra ekonomi. Jag känner att jag skulle kunna bli en bra security.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner att denna server är den enda jag kommer köra på och tycker att den är riktigt bra gjord. Jag kommer lägga ner tid på denna server. Jag vill även kunna joina vissa discordgrupper som man kan vid WL samt tjäna mer pengar.

Hur många timmar har du på FiveM? 23 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag vill köra en RP server för jag tycker det är kul att köra realistiskt, så jag sökte på RP på svenska servrar och hittade denna härliga server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, på betongen RP, men då visste jag inte vad RP var och det var länge sedan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag kör på denna för jag tycker att den är bäst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka