Erkan | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minierkan

Icke Medlem
Meddelanden
1,006
Reaction score
39
Användarnamn: Erkan

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Heggenes

Vad heter du på discord? Minierkan#0607

Ange ditt födelsedatum 14 November 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar=15-19 pga innebandy
Tisdagar=15-21
onsdagar=15-19 pga innebandy
Torsdagar=15-21
Fredagar=15-00/01
Lördag=hur länge jag vill
Söndagar=-->21 pga nästa dag=skola

Berätta om dig själv 15 år. är en positiv person som gärna vill hjälpa andra. Jag kan ta kritik utan att bli arg. Jag har många vänner. Jag trakasserar aldrig nån för hur den är och tycker att alla har samma värde. Jag är en opartisk person och är neutral. Jag står liksom inte mer eller mindre på mina vänner eller fienders sida.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle bidra till en bättre server, eller i alla fall hjälpa andra så att de kan komma vidare på servern. Jag skulle ta många supports för jag har länge sett att det är folk ibland som väntar jättelänge på att bli svarad på support. Jag skulle aldrig använda några fusk, som kommandon för att bli som en gud, eller få fler fördelar än vad andra har. Jag skulle varje dag gå in och kolla efter nån som har gjort ansökningar, kollat på dom och kommenterat, och låtit er högre rankade staffs få avgöra, men i alla fall åtminståne skulle jag tittat på MultiPVP.se varje dag och varje dag varit aktiv i Discordchatterna. Jag skulle, om det behövdes, komma med förslag om hur man kan förbättra servern. Jag skulle bemöta alla med respekt, vilket jag redan gör, och få andra att känna en go känsla när de ansluter till discorden. Jag vill trots allt hjälpa andra förstå hur man spelar och beter sig på servern.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sedan våren 2020. började ungefär vid mars/april

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Det är den enda servern jag kör på och jag är väldigt aktiv på denna server, både ingame och i discorden. Jag har kört denna servern väldigt länge och tycker att den är en riktigt bra server.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kan lätt anpassa mig efter hur något ska vara, kan lätt ta till mig information och är bra på att hjälpa andra som har fastnat vid något de inte kan ta sig ur eller inte vet hur de ska fortsätta. Jag skulle vid tillfälle komma med förslag på förbättringar. Som person är jag sträng men kan ta kritik som sagt om nån skulle -rep mig. Men jag skulle försöka bidra med så gott förnuft som möjligt för att servern ska bli roligare och trevligare. Samtidigt som jag är sträng så kan jag fortfarande ge andra staffs ett gott skratt, och även andra medlemmar också.

Har du några tidigare erfarenheter? Än så länge är jag Server vakt och kommer eventuellt att bli WL ansvarig. Som Server vakt så vet jag hur man sparkar folk och har koll på alla Grundreglerna och vet vad man får göra och inte göra och hur man behandlar andra ingame med liknande, samt WL reglerna. Jag som sagt har redan börjat att hjälpt andra (redan innan jag blev server vakt) när de fastnade.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? De jag vet är /kick (kod) (anledning), och /dv (ta bort fordon). Jag tror att när man ska skriva som mod till någon PM att man vill ansöka till jobb så måste man skriva typ (mail) innan.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, jag är en person som lätt kan anpassa mig efter andra.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Nej, spelar bara på Multistaden. bästa servern!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, tycker att jag har sagt allt jag kommer på om mig själv.

? Vrf skriver du sånt och -rep på varenda ansökning jag gör, känns som om de bara e för att skoja eller förstöra, jag vet inte
? Vrf skriver du sånt och -rep på varenda ansökning jag gör, känns som om de bara e för att skoja eller förstöra, jag vet inte
Vi kollade upp i logs du har inte spelat sen i mars

Vi kollade upp i logs du har inte spelat sen i mars
Ok, har inte exakt koll på när jag startade på servern, men jag har kört på den förut, men tyckte då inte att den var rolig, sen när andra började köra så tyckte jag den var roligare, men sorry om det ansågs vara en lögn. Men säg att jag började köra med kompisar i slutet av sommarlovet da

Ok, har inte exakt koll på när jag startade på servern, men jag har kört på den förut, men tyckte då inte att den var rolig, sen när andra började köra så tyckte jag den var roligare, men sorry om det ansågs vara en lögn. Men säg att jag började köra med kompisar i slutet av sommarlovet da
du gick första gången i på servern i Juli

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka