Nekad Erito_1337 | Medlem ansökning [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erito_1337

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Sigfridsson

Vad är ditt discord namn? Erito_1337#4763

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2008

Berätta om din karaktär. Björn Bo heter min karaktär och han är 23 år gammal. Han är uppvuxen i Gävle och har levt där ända sen han flyttade till Unive. Han har haft en bra utbildning så han kan bli lite vad han vill. När han var 13 bast så hade han en period i livet där han sålde vapen och vitt men det la han av med efter ett par år. Han har erfarenheter med bilar och är en skicklig förare. Han har jobbat som racing chaufför och mekaniker. Han blev miljonär han var 21 av en aktie och lite tur men han stupade upp pengarna på en månad och blev dumpad av sin fru. Han var självmordsbenägen i flera år men nu har han börjat återhämta sig men är ändå galen. Han är redo för att starta på nytt och för att ta tag i sitt liv. Nu har han kommit till Unive för att starta om på nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill jätte gärna börja rpa på unive och jag kände att denna servern va bra samt att jag har flera vänner som spelar här. Jag har erfarenheter från tidigare rp servrar. Jag har varit på Unive innan men nu har jag bestämmt mig för att återvända. Jag lämnade pga att mina vänner ville byta server för att dem inte gillade den krimminella rpn och nu så tänker jag återvända för att rpen på unive är bra och det är många som spelar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag spelar med en rp som även gör så att spelaren framför har kul. Om jag gör ett butiksrån så ska jag liksom ha sunt förnuft och jag spelar inte för att jag ska vinna varje scenario. Om jag förlorar ett senario ska jag inte heller hoppa suport och grina för att jag förlora. Jag kommer att höja rpen för att mina motkamrater så dom även kan ha kul också.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka