- Förbjuden
- Meddelanden
- 225
- Reaction score
- 15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mikels luxuey cars
Vad heter du IRL? Lukas
Vad heter du på discord? Veazer#1612
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 1 års
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet med att ta bort rpn till en helt annan nivå i hela affären. Det har varit mycket inaktiv på sistone så om jag blir chef så kommer jag börja med att fixa rpn inne i affären och anställa mycket personer som kan jobba och göra Unive rp mycket roligare det kan vara som att om man går in i affären så får man ett kopp kaffe eller en dricka. Samt så kommer dem som jobbar där ta på sig en kläd kod så när man kommer in i bilfirman så känner man sig trygg och som att man är i ett seriöst plats och sen så kommer vi att ha Securitas vakt där som står där och kollar om någonting händer i bilfirman så finns personer där för att hjälpa!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter inom detta jobb jag har varit chef på Malmqvist samt marja Lisa så har många erfarenheter inom detta bransh och vet exakt vad man ska göra! Som att anställa och ha en bra rp nivå
Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 16.00 - 22.00
Tisdag: 16.00 - 22.00
Onsdag: 14.00 - 23.00
Torsdag: 15.00 - 21.00
Fredag: 15.00 - 00.00
Lördag: 09.00 - 03.00
Söndag: 09.00 - 04.00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Lukas
Vad heter du på discord? Veazer#1612
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 1 års
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet med att ta bort rpn till en helt annan nivå i hela affären. Det har varit mycket inaktiv på sistone så om jag blir chef så kommer jag börja med att fixa rpn inne i affären och anställa mycket personer som kan jobba och göra Unive rp mycket roligare det kan vara som att om man går in i affären så får man ett kopp kaffe eller en dricka. Samt så kommer dem som jobbar där ta på sig en kläd kod så när man kommer in i bilfirman så känner man sig trygg och som att man är i ett seriöst plats och sen så kommer vi att ha Securitas vakt där som står där och kollar om någonting händer i bilfirman så finns personer där för att hjälpa!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter inom detta jobb jag har varit chef på Malmqvist samt marja Lisa så har många erfarenheter inom detta bransh och vet exakt vad man ska göra! Som att anställa och ha en bra rp nivå
Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 16.00 - 22.00
Tisdag: 16.00 - 22.00
Onsdag: 14.00 - 23.00
Torsdag: 15.00 - 21.00
Fredag: 15.00 - 00.00
Lördag: 09.00 - 03.00
Söndag: 09.00 - 04.00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja