Accepterad erion_09 | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erion_09

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erion

Vad är ditt discord namn? erion_09

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Messi Albanen Född 1998

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pratglad, omtänksam och lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Messi Albanen är en pratglad och härlig grabb som växte upp i skåne. Han bodde tillsammans med sin pappa i Rosengård. Pappan var en del av ett kriminellt mc-gäng, något som påverkade Messi starkt och först fick honom att dras till den kriminella världen. Redan som liten lärde sig Messi mycket om både vapen och motorcyklar, tack vare sin pappa. Han visade honom hur man reparerar hojar, och Messi drömde tidigt om att få jobba med just det. Men Messi hade inte många vänner. Han kände sig ofta ensam, och eftersom han inte gick i skolan visste han inte riktigt vad som var rätt eller fel. När Messi fyllde 18 år hamnade hans pappa i fängelse. Messi blev vilsen och visste inte vart han skulle ta sig till. Men just då, i den där tomheten, började han tänka om. Han ville inte följa sin pappas fotspår han ville göra något annat. Messi bestämde sig för att en dag bli polis, för att hjälpa människor istället för att skada dem. Till slut tog han ett av sitt livs största beslut, han packade sin väska och flyttade till en stad som heter Unive, med hopp om en bättre framtid. I Unive började livet förändras. Messi fick många nya vänner, och de uppmutrade honom att fixa medlemskap, något som kunde bli början av ett nytt kapitel i hans liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt fokus kommer ligga på att skapa meningsfulla och underhållande RP situationer som både jag och andra kan uppskatta. Istället för att jaga makt eller pengar på ett sätt som bryter mot reglerna, vill jag bidra till en mer seriös och engagerande rollspelsmijö. Jag strävar efter att vara del av välgjorda scenarion som känns både realistiska och roliga, och som ger utrymme för samarbete för alla inblandade. Dessutom vill jag bygga starka sociala band med så många spelare som möjligt, för att tillsammans forma en inkluderande och levande gemenskap på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Istället för att sträva efter makt och pengar på sätt som bryter mot serverns regler, vill jag fokusera på att stärka rollspelandet och göra det både bättre och mer meningsfullt. Målet är att delta i seriösa, välgjorda och underhållande scenarion som uppskattas av alla inblandade. Jag kommer att arbeta för att knyta kontakter och bygga ett brett socialt nätverk med så många som möjligt på servern, allt för att skapa en starkare och mer inkluderande gemenskap.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har inte varit aktiv på servern på ett och ett halvt år, ja jag har brutit mot regler som sunt förnuft och jag har tagit lärdom av det och kommer inte göra om det, i vidare scenarion kommer jag följa reglerna och göra det roligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FEARRP: Innebär att du inte värnar om ditt liv. :VDM Innebär att man använder fordon som vapen för att skada eller döda andra. NLR: Innebär att du minns saker precis innan din karaktär dog.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka