Nekad Erion | Whitelist ansökning [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erion

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: Erion

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198303363429/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erion

Vad är ditt discord namn? Anonymous Daddy#7749 (Jag är inte pedo)

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Nils Olsson, och är en stolt stockholmare. Han är tjugiosex år gammal och flyttade till denna stad på grund av att en av hans kompisar flyttade dit och blev rekomenderad stället, han kom för att se hur staden var och han älskade det, mer än stockholm. Han fick ganska bra betyg, i kemi var han jättebra. Han är heterosexuel och gillar snygga brudar, mest dom dära jävla blondinerna. Han älskar bilar, och jobbade som en mekaniker i stockholm, på fritiden så gör han sina egna små project.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är väldigt bra på RP, och har RP'at i år men på olika spel. Jag ska bidra till at servern blir bättre.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att servern står ut med sina trevliga personer och väldigt bra staffs.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har precis laddad om GTA, men jag har haft FiveM förut och spelat i över 100 timmar.

Hur hittade du Multistaden? En kompis rekomenderade den som den bästa servern som finns, och jag provade.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka