Nekad Erion | Whitelist ansökning [JJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Erion

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198303363429/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erion

Vad är ditt discord namn? Rioo#4572

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Albert Karlsson och är född 1995. Så han är alltså tjugiosex år gammal. Albert kan vara agressiv en minut och komisk den andra. Han kommer från Albanien och jobbade som polis där. Men innan det jobbade han IT. Hans intressen är nu mycket i kemi, historia, geografi och musik. Tillexempel han är väldigt bra på piano.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad för att jag vill vara med i samhället och stöda det. Jag kommer bidra med bra roleplay och kommer kunda ta hand om svåra situationer bra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att servern står ut mot andra. Den har jätte bra support och samhälle. Många jag känner kör på servern och jag tycker att det är bara en 100/100 server.

Hur hittade du Multistaden? En person jag känner rekommenderade den för länge sen och jag körde. Jag provade och det var fantastiskt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med roleplay är att skapa sån bra mijö jag än kan och försöka få samhället och bli bättre på nått sätt. Jag vill att staden ska utvecklas och jag kommer göra det på ett bra sätt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Tillbaka