Accepterad Erion | Medlem ansökning [W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erion

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/thegoatcalledrio/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erion

Vad är ditt discord namn? rio#2534

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2022

Berätta om din karaktär. Erion Dervishi, en albansk man som föddes (1989-06-04, 24 år gammal) och växte upp i byn av Vërmicë nära Prizren på gränsen av Albanien och Kosovo, hans familj var ganska fattig under hans ungdom och behövde ofta tjuva för att hans familj ska kunna överleva, när han kom in i skolan så var han ett bra barn, han var ganska duktig i matematik men senare vid åldern av 9-10, så blev det krig i Kosovo, 1999. I kriget så behövde han fly från hans hem, många i hans familj blir mördad i kallt blod när han lämnar, han flyr söderut mot Macedonien och kommer nära till många konflikter, vart han blir skadad många gånger men fortsätter, det är trångt och svår terräng på hans väg. Han blir skadad och får många märken på hans kropp från olika saker som granater, sönder byggnader, ect. Han äntligen kommer till Tetovo vart han väntar tills kriget är över, och över denna tid så börjar han fokusera på hans liv, han börjar göra mycket styrke träning och sånt för att tänka på annat än kriget. Han blir väldigt intresserad i träning och börjar boxning vid ålder 11, efter ett år så blir kriget äntligen över, Kosovo är äntligen självständigt. Han är nu 12 och ser på nyheterna att kriget är över, så han försöker fly tillbaka till hans hem för att hitta hans familj, han tar samma väg men behöver göra många ändringar på vägen han tar för att han inte kommer ihåg exact vilken väg han tog och för att mycket var förstört, han äntligen kommer förbi en liten by vilket har trupper och polis som letar efter barn som tappat bort sig, han blir upptagen av polisen och tagen till hans farbror som ägde huset han bodde i förut, huset var ganska okej för att ha varit i krig men har många skador, hans farbror tar hand om han tills han blir 16, under dessa år så blir han en mer tyst och reserverad person, med PTSD från kriget. När han fyller 14 börjar han jobba tills han får pengarna för att kunna åka till Sverige, för att han hade släkt som redan bor där, vid åldern av 16 så lämnar han hans farbror och åker till Sverige, vart han bor hos han släkt tills han får sitt liv tillsammans, han jobbar små jobb och lite överallt tills han blir 23, nu är han 24 och flyttar till den här nya staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem är för att jag har varit whitelisted förut när det var multistaden och jag tror jag kan göra så RP:en och scenarios är inte tråkiga och är faktist mer orginala och har något intressant.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med mycket bättre RP och jag har erfarenhet för att jag varit här sen det var Multistaden, jag kan reglerna och kommer kunna hjälpa nya personer, få mer personer i servern och mera. Jag kan göra intressanna scenarion och allmänt göra så det blir bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag måste inte vinna alltid i RP, som exempel ett bankrån, saker kan gå fel och jag måste gå ut med händerna i luften.

Hur hittade du Unive? Genom en grabb långt back från när det var Multistaden, vi båda körde och han blev staff i en stund.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka