Nekad EriKzz0n | Medlem ansökning [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

EriKzz0n

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198849964111/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Eriksson

Vad är ditt discord namn? EriKzz0nツ#9938

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en rolig o hjälpsam person. han är 18 år gammal, och han gillar främst att hjälpa samhället så mycket det går.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem för att jag är en ganska bra kunnande inom rp. har haft chefs jobb inom vård på en annan svensk server o va maffia boss på en annan server så jag har lite koll på hur man har snygga o bra scenarion!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla supports,admins och servern riktigt bra gjord.

Hur hittade du Unive? Det va min kompis som rekommenderade mig om den o ångrar verkligen inte att jag lyssnade på han

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det jag vill med mitt rp:ande är att kunna få ha kul o spela rp igen för dom senaste servarna jag vart inne på är det bara kaos o skit supports, men på denna servern är det tvärtemot är sjukt överraskad över admins och alla som hjälper till o styr servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? så jag kan ta mitt rp:ande till nästa nivå o lägga ner mer tid på detta, och såklart underlätta för alla staff o alla inblandade.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive

Tillbaka