Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198849964111/
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Eriksson
Vad är ditt discord namn? EriKzz0nツ#9938
Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär är mellan 20-30 år och På min fritid gillar jag att umgås med vänner och träning är mitt stora intresse. Jag skulle beskriva mig själv som en social och driven person som brinner för det jag gör och vill hjälpa så många som jag kan och så mycket som jag kan. Har lätt att prata med människor och samtidigt ha ett bra bemötande. Bra tålamod och lugn är två utav mina många egenskaper.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har väldigt många timmar på FiveM och alla är på Unive servern. Enligt mig visar det min lojalitet till servern eftersom jag har många timmar inom unive. och har aldrig varit med på någon annan server. anledningen till att jag har aldrig varit med på någon annan server är för att jag har tror på ledningen att dem gör sitt bästa och faktiskt håller uppe den bästa servern i sverige.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla supports,admins och servern riktigt bra gjord.
Hur hittade du Unive? Det va min kompis som rekommenderade mig om den o ångrar verkligen inte att jag lyssnade på han
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att få dom andra på servern att få sig ett skratt åt mina gamla o torra skämt men också att kunna hjälpa dem när dom behöver hjälp som i sjukvården eller mekaniker t.ex
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att hjälpa till så mycket som möjligt på servern för att den ska hålla sig ren o fin, och så klart att få ha kul inom mitt rpande
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar inte på nån annan server då dom är skit
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Eriksson
Vad är ditt discord namn? EriKzz0nツ#9938
Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär är mellan 20-30 år och På min fritid gillar jag att umgås med vänner och träning är mitt stora intresse. Jag skulle beskriva mig själv som en social och driven person som brinner för det jag gör och vill hjälpa så många som jag kan och så mycket som jag kan. Har lätt att prata med människor och samtidigt ha ett bra bemötande. Bra tålamod och lugn är två utav mina många egenskaper.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har väldigt många timmar på FiveM och alla är på Unive servern. Enligt mig visar det min lojalitet till servern eftersom jag har många timmar inom unive. och har aldrig varit med på någon annan server. anledningen till att jag har aldrig varit med på någon annan server är för att jag har tror på ledningen att dem gör sitt bästa och faktiskt håller uppe den bästa servern i sverige.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla supports,admins och servern riktigt bra gjord.
Hur hittade du Unive? Det va min kompis som rekommenderade mig om den o ångrar verkligen inte att jag lyssnade på han
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att få dom andra på servern att få sig ett skratt åt mina gamla o torra skämt men också att kunna hjälpa dem när dom behöver hjälp som i sjukvården eller mekaniker t.ex
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att hjälpa till så mycket som möjligt på servern för att den ska hålla sig ren o fin, och så klart att få ha kul inom mitt rpande
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar inte på nån annan server då dom är skit