Accepterad Erikwacha | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erikwacha

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Henric Wacha#6913

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel öman han växte upp i en dålig familjen hans pappa drack mycket och var inte så snälle han satsa allt på att få bra betyg och vile bli brandman eller sjukevårde nu är han 20år och fick a i alla ämnen och går i sjukvårde skolla han vara bra i den skollan men han saknade sin pappa för alla andra på skolan hade sina pappor 1 gång i väcken och så blev han läsen för att hans kompisar retade honom nu har han flytat till en ny stad och en ny skola han är utan för för att han inte käner någon så träfar han en kompis som jobbar i sjukvården

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa folk som dör eller om deras hus briner och betre rp och ska vara aktive göra så att serven ska bli bätre

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte enbart ska fokusera på sitt eget bästa. t.ex jag ska inte åka och döda någon för att ta hans grejer. Då har jag enbart förstört för andra och bara tänkt på mitt eget bästa. Det motsvarar till dåligt RP. Man ska endast se till så att alla har kul och att man inte förstör någons upplevelse på servern. Man måste även tänka på att följa serverns regler

Hur hittade du Unive? Min två kompisar spela och så börja jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka