Accepterad Eriksweden | Medlem ansökning [Sandberg] (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eriksweden

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198304930702/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Eriksson Sundin

Vad är ditt discord namn? Erik92#2531

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robin Svensson och kom till Sverige för 20 år sedan när han blev adopterad från Serbien! Han är född 1998-07-21 och har en dröm att bli en investerare med dels fastigheter men även bilar, hans pappa som adopterade Robin heter Lars Svensson och har varigt investerare och tjänat mycket med pengar på det, han har hjälpt Robin genom livet när det har varigt svårt och han har gått ut gymnasiet med toppbetyg. Han är dock inte världens bästa människa direkt då han har kommit i dåligt sällskap och börjat dricka lite men han håller på att sluta. Hans bästa kompis heter Kelvin Petersson och de hänger med varandra nästan varje dag, på dagarna så planerar de investering och på kvällarna så går de på krog eller nattklubb. Hans drömbil är en Lamborghini URUS för att han vill ha en stor och rymlig bil fast även en lite sportigare som han kan köra sin framtida familj i. Han jobbar just nu i gruvan och sliter ihop pengar medans han väntar på ett ledigt jobb som han kan ansöka till. Robin vill utöva fattigdom och ge pengar till dem fattiga så att de kan köpa mat och vatten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom att jag bidrar med bra samt seriös RP, jag har varigt ägare på en annan server och har fått många +reppar för bra och seriös RP!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört att de har en seriös och hög RP nivå och när jag provat som icke whitelistad har jag sett att det är en härlig server som har hög RP nivå!

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på serverlistan först för ett tag sedan men har inte haft din förens nu när jag stängt ner min server och jag har även hört positiva saker om Unive av vänner!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag ska hjälpa till att hålla RP nivån uppe samt att jag ska kunna bli bättre med RP och lära mig mer saker om det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill lära mig mer om RP samt att jag vill bidra med en seriös RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är inte aktiv i någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka