Accepterad eriksvensson123 | Medlem ansökning (1birhad)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

official_ra08

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? renas

Vad är ditt discord namn? renas08

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: MOHAMED SVENSSON 2000 11 15

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ROLIG SNÄLL RÄTTVIS

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Mohamed Svensson, född 2000-11-15. han är uppvuxen i rosengård malmö därför han har en liten dialekt han har haft en lite kronglig bakgrund med polisen men nu vill han för'ämdra sig och gå med polisen istället och om det inte funkar så blir han förhoppnings vis en helper eller servervakt

Vad kan du bidra med till serverns RP? polis eller server vakt eller en helper för att underlätta det för dom som spelar på unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka "vinna" i varje situation, utan vara villig att låta andra få sin del av scenariot. Det kan till exempel vara att man förlorar ett slagsmål, blir gripen av polisen eller blir lurad i en affär om det gör RP:t mer realistiskt och roligt för alla inblandade. Det handlar om att skapa bra och trovärdigt rollspel tillsammans, inte att alltid komma ut på topp själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? JA JAG HAR OCH JAG HAR LÄRT MIG AV MINA MISTAG OCH KOMMER FÖRMODLIGEN INTE BLI KRIMINELL IGEN FÖR DET VAR DÄR ALLA MINA MISSTAG HÄNDE

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, några av de viktigaste reglerna är att man ska hålla sig till seriöst rollspel, inte hålla på med RDM, VDM eller metagaming. Man ska också respektera andra spelare och inte logga ut mitt i en situation för att slippa konsekvenser. Det handlar om att bidra till en bra upplevelse för alla.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? skulle vara tacksam för att Vara en medlem hos er!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka