Accepterad eriksvensson123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

official_ra08

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199849819680/

Ditt Hex-ID: 11000014fd1bc20

Vad är din discord tagg? renas08#8934

Vem var det som bannade dig? emilia

Bild på banmeddelande: IMG_3449.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag antar för att jag lalla med en vän som heter musti satt i hans bil och tryckte F2 snabbt in och ut så det ser ut som att nån kollar igenom honom sen så sa han vem fuck kollar igenom mig och jag börja spela med honom bara för att lalla och kanske emilia trodde det var seriöst

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. satt i min väns bil och öppna handfacket på lall sen så roleplaya jag med honom och sa ej vem fuck kollar igenom honom sen bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig kan det ha varit pga jag gjorde inte en så stor sak för att få en perma bann men jag har lärt mig från mina mistag och är säker på att det inte händer igen har saknat de sena kvällarna med vänner på er server och skulle uppskattat en unbann

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en gång VDM jag lärde mig att man ska vara försiktig när jag kör bil och att det kommer aldrig hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte ha flippat så mycket och varit försiktig med det jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara försiktig och att inte lalla för mycket och jag hade uppskattat det enormt för en unban och som sagt har saknat och spela på er server efter som att det inte finns nån bättre server än unive har jag märkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det fullt ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka