Ej Antagen eriksvensson123 | Ansökan till Servervakt [Ribox33]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

official_ra08

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? renas

Vad heter du på discord? renas08#8934

Vad är ditt Hex:ID 110000170a04e20

Ange ditt födelsedatum 15 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. softar asså bara hemma och spelar unive vet ej om ni kan se hur aktiv jag är men är aktiv som fan, nu när höstlovet är över så kommer skolan komma imellan men jag går en yrkesprogram så inte alls mycket plugg där så för de mesta är de unive som gäller

Hur länge har du varit medlem på Unive? kommer ej ihåg exakt men nån månad nu skulle jag säga

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 14 gånger totalt

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att vakta servern från lallare och folk som stör andras roleplay

Varför vill du bli servervakt på servern? jag är aktiv mycket på servern och ser lallare dagligen och stör mig på de grovt och de tar ju så lång tid och skicka in reports nu förtiden så gör det enklare för alla med en enkel kick på spelaren

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ja om man tillexempel kickar någon mid shooting eller mid senario eller när man kickar helt utan anledning,

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka