Nekad Eriksson1_1 | Medlem ansökning [DIN0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eriksson1_1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ErikssonAkaRae/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Eriksson

Vad är ditt discord namn? Eriksson#4006

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2001

Berätta om din karaktär. Philip Svensson , 27 år . Har gått Snickargymnasie i umeå. Direkt efter skolan så börja han
jobba med sin pappa med vägbyggen. Han jobbade där i 5 år. Han insåg att det var ett farligt jobb när hans pappa gick bort i en trafikolycka när han skulle stanna en bil som körde i 70 km/h rakt på hans pappa. Det var då Philip fick nog med att jobba med vägbyggen och han gick in i en djup depression. Han började ta droger. Han började hjälpa sina kompisar tortera andra. Han är i en väldigt känslig fas och det han gör , gör han för att försöka komma ut depressionen. Philip är en känslomässig och kall kille. allt beror på stunderna. Philip är en person som alltid lär av sina misstag och gör aldrig om dem. Han älskar att vara med kompisar och hjälpa folk med allt möjligt.. Han Kämpar Hårt att nå sina drömmar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag känner 50 % av alla personer som spelar där och vet mer än dem flesta om scripts och även hur man är en bra staff.

Jag som medlem kommer vara lugn och inte skapa kaos. Vilket man kanske märker på åldern att man inte gör. Jag är mogen jämfört med många andra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Folket. Känner dem flesta och

Hur hittade du Unive? kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Med mitt rollspel hoppas jag kunna lära folk hur man är som en "vanlig" kriminell inom rollspel. har rpat på x antal 18 + servrar innan och därav har jag erfarenhet av bättre rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bra rp, nivå roliga scenarion. långa scenarion

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte. Jag kom precis tillbaka till fivem

Tillbaka