Accepterad Eriksson12 | Medlem ansökning (zMilano)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eriksson12

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199230654954/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Viktorr#1587

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Svensson och han är född 1992-05-04 och Bosse är 30 år och har left ett bra liv i sina tider. De började när han skulle börja i skolan det gick bra hade högt betyg och allting gick bra. När Bosse kom till högstadiet så var de lite svårt för Bosse med ett nytt språk, hemkunskap och svårare kunskaper i ämnen. När Bosse skulle på sommarlov så fick han sina betyg och de var inte så bra som han hade tänkt. Han hade tänkt mer en D. Men alla hans betyg var d förutom Hemkunskap där han fick en A. Bosse älskade hemmkunskap när han var liten. Han älskade och städa och laga mat. Han blev bra på hemmkunskap och tänkte att han skulle börja läsa på sommarlovet. Och de gjorde han. Bosse läste varje dag i sängen. Han läste, läste och läste. När sommarlovet var slut så hade Bosse läst runt 6 böcker. När han var 20 år så tog han studenten så blev han en turist och åkte runt i epor med sina grabbar. Bosse hade alltid kärlek till bilen och de har han nu. Bosse ska flyga till en ny stad och börja ett nytt och ett härligt liv

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer ge bra positiv rp på unive. Och det jag menar med det är att jag kommer inte bryta mot några regler på serven. Och jobba med den sociala rpn på serven. Och så kommer jag göra en bra sunt förnuft rp på serven och inte bryta mot powergaming. Jag kommer ha de härligt när jag blir medlem och skaffa jobb och kunna få en bra social rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer inte att bryta mot regler och inte lalla på serven. Och så kommer jag att hålla en bra social rp på serven och inte bara spela för makt och pengar. Och så kommer jag vara aktiv på serven och träffa nya vänner och hjälpa folk med rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för både sidorna i ett scenario. Och de manas att man inte ska vara självisk i ett scenario, tex bara spela och vinna för pengar . Det blir mer realistisk om du inte vinner varje scenario och du ibland förlorar till och med om man är nära på att vinna

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på ortenwave och jag vet att unvie har bättre rp så jag bytte och hoppas att jag blir godkänd

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Tillbaka