Accepterad eriksson1 | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eriksson1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? $3K#8756

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mohammed ahmed. Han har haft en väldigt svår uppväxt då han levt i en stad där det bara finns kriminella och hans föräldrar aldrig haft ett riktigt jobb och hans familj oftast har flyttat runt från stad till stad då dem inte hittar det stället dem vill bo på så dem har flyttat till göteborg och nu ska mohammed dra vidare i livet och flytta till Unive och börja med det kriminella livet för att tjäna sina egna pengar och börja med det kriminella här. då han ska hitta ett gäng han ska gå med i och börja hänga med lite tuffare grabbar och göra jobb för kriminella nätverk för att få mer respekt av folk o bli större

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med mycket bra rp och sociala scenarion, där jag kommer utveckla scenarion så dem kommer bli utvecklade och

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att alla i scenariot tycker det är kul och att alla kan ha ett bra scenario. Så alla kan leva sig in i rpn liksom

Hur hittade du Unive? Streams och yt videos men även hört om de mycket

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka