Nekad Eriksson026 | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eriksson026

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121701594/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453a1ada

Vad är din discord tagg? eriksson2972

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: bild_2025-12-18_234057206.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Va anticheatet så vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kom precis in på server och skulle välja gubbe och då blev jag utskickad av anticheat och tror det är pga att jag hade scripthook och annat till gta legacy för att modda där men använder inget mod till fivem men tror anticheat trodde det men vet inte riktigt hur det fungerar men jag har iaf inga medel för att kunna fuska på fivem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är en felaktig ban då jag själv inte anser att jag gjort något fel utom att anticheat trodde jag fuska för att jag har scripthook V till gta legacy

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vad jag vet/kommer ihåg så har jag inte blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade jag vetat att det berodde på scripthookv så hade jag tagit bort det innan om det nu är det som är felet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har inte gjort något fel vad jag anser så vet inte vad jag ska skriva här

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka