Accepterad Erikozzt | Whitelist ansökning [Ossipro] [NOT_MLC]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erikozzt

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086086144/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Erikozzt#1030

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. han v'xte upp i Afrika och hade en h[rd barndom men han hade en bror som altid var med honom hans lillebror faktiskt men senare n'r de blev 'ldre s[ flyttade de till Sverige och bor d'r nu. han tycker om att spela fotboll och k;ra bil och 'lskar att 'ta god mat. han 'r 34 [r gammal och har inte fyllt [r i [r 'n. han 'r inte direkt blyg och 'r mest rak p[ sak hela tiden.

Varför ska just du bli whitelistad? s[ att jag kan bidra till en b'ttre rp och f[ andra jobb 'n de vanliga hos arbetsf;rmedlingen och bara bidra mer t servern liksom genom att t.ex vara polis eller sjukv[rdare typ.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jo f;r at mina andra v'nner spelar p[ denna server och s'ger att den 'r bra och har seri;s rp och det 'r v'ldigt roligt att k;ra p[ om det 'r en s[dan server med s[dan bra rp och f;r att det liksom 'r unive roleplay sveriges typ st;rsta och b'sta server liksom s[ aaa det 'r nog varf;r.

Hur hittade du Unive? mina v'nner ber'ttade om den och s[ 'r den v'ldigt h;gt upp p[ topplistan om man s;ker p[ tag swe.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla min rp niv[ och f[ alla att ha s[ roligt som det g[r tillsammans p[ servern och g;ra andra gla typ.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte just nu g;r jag men innan spelade jag p[ en server som jag och mina v'nner gjorde tillsammans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka