Accepterad Erikozzt | Ban överklagan (veni vidi vici)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erikozzt

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086086144/

Ditt Hex-ID: 1100001431AA800

Vad är din discord tagg? Erikozzt#1030

Vem var det som bannade dig? TheLegend27

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de tyckte väl att jag inte hade sunt förnuft och spelade orealistiskt i scenariot. och försökte inte ens göra det till något slags scenario pga att jag inte sa något för att shälv så visste jag faktiskt inte vad jag skulle säga för att det var en motorcykel som spawnades för mig eller det var hur det såg ut iallafall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på parkeringen vid AutoUncle och försökte sälja min bli till folk för att jag visste inte direkt hur man la in den på AutoUncle så jag ville sälja den ansikte mot ansikte. då åkte jag in till en kille och frågade han och precis då så från ingenstans spawnades en motorcykel under min bil och jag blir lite chockad och vet inte direkt vad jag ska göra men sedan backar jag ner med bilen och mina vänner tror att staffsen kommer tro att jag kommer bli bannad för at de tror at jag är en moddare eller nåt men det är jag inte och då blir jag avstängd för sunt förnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså kanske lite felaktig men jag skulle nog kunnat försöka spela med i scenariot lite mer men det var ju lite svårt näre en motorcykel spawnar helt random under min bil. varför den var felaktig var pga att jag ville bara sälja min bil och helt plötsligt spawnar en motorcykel under bilen och det kan man väl inte göra så mycket åt tycker jag iallafall.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans har varit rdm men jag har lärt mig av de för att jag vet hur det leder till en dålig rp för alla och hur man ska göra för att inte rdm:a andra och vad som är rätt o fel för det mesta. och tänker mycket hur jag ska göra för att inte bryta mot reglerna för att då får man avstängningar och det är skit tråkigt tycker jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat rp:a med lite mer i scenariot genom att t.ex spelat full genom att bara oj körde jag över denna motorcykeln är jag full eller hur kunde jag inte se den eller typ oj jag behöver nog glasögon för jag kan ju inte se något? hur kunde jag inte se denna motorcykeln!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, i alla scenarion oavsett hur det är ett scenario eller vad för slags scenario ska man försöka spela med på något sätt eller ja typ på något sett hitta på något som gör det till ett bra scenario iallafall oavsett om man vinner det eller inte.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka