Accepterad Eriklin | Medlem ansökning [Zimbabwe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Linboy

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
97
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199043048152/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Linboy#0001

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär bor i en lägenhet med sin fru och sina barn vid stranden. Han har en egen liten mekaniker firma som han hjälper kompisar och familj med deras fordon, hans pappa var mekaniker han med så Björn ville då ta över hans firma när han gick i pension.
Han vill även bli polis då hans mamma var polis och behöver då ansöka om ett medborgarskap.
Han som person är trevlig och gillar att vara med familjen, han älskar också att åka utomlands till varma länder så han kan sola och gå och ha det roligt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag har en bra rp nivå, bra på att skapa scenarion, jag följer alla serverns regler och har läst igenom dem ett antal gånger för att verkligen kunna dem, jag kommer försöka få jobb som polis och jag har ett bra polis rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intreserad av Unive är att det är en stor server där det alltid finns folk inne, det är oftast bra rp, det finns många olika jobb att välja mellan

Hur hittade du Unive? Via server listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och utveckla min rp lite mer än vad jag redan kan

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka