- Meddelanden
- 97
- Reaction score
- 6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199043048152/
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik
Vad är ditt discord namn? Linboy#0001
Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn och är 20 år gammal hans dröm är att vara en polis och behöver då ansöka om ett medborgarskap i staden. Har har vuxit upp i en familj som inte hade så mycket pengar så han kunde inte åka på en solsemester under sommaren som alla andra kunde och blev mobbad för det, så det var där allting började att han vill bli polis.
Han har nu 1 fru och ett barn som han tillbringar all hans lediga tid med.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är bra på rollspel kan skapa bra scenarion från ingenstans, jag följer reglerna och kommer ge bra rollspel till servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server som gör det roligare så man slipper rollspela själv det är även för att det är en bra uppbyggd server med bra scripts
Hur hittade du Unive? Via server listan
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Inget speciellt mer att ha kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik
Vad är ditt discord namn? Linboy#0001
Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn och är 20 år gammal hans dröm är att vara en polis och behöver då ansöka om ett medborgarskap i staden. Har har vuxit upp i en familj som inte hade så mycket pengar så han kunde inte åka på en solsemester under sommaren som alla andra kunde och blev mobbad för det, så det var där allting började att han vill bli polis.
Han har nu 1 fru och ett barn som han tillbringar all hans lediga tid med.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är bra på rollspel kan skapa bra scenarion från ingenstans, jag följer reglerna och kommer ge bra rollspel till servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server som gör det roligare så man slipper rollspela själv det är även för att det är en bra uppbyggd server med bra scripts
Hur hittade du Unive? Via server listan
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Inget speciellt mer att ha kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja