Nekad Eriklin | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linboy

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
97
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Ange ditt födelsedatum 2 April 2007

Vad heter du på discord? Linboy#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag:
13:40-22:00
Tisdag:
14:00-22:00
Onsdag:
Torsdag:
Fredag:
14:00-00:00/03:00
Lördag:
10:00-00:00/03:00
Söndag:
10:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Januari 2021

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt skulle jag se till att alla uppför sig på servern och att om man bryter mot regler så kommer dem att till en början få en svban och sedan kanske även en upphöjd ban av en Staff, och om jag nu blir godkänd som servervakt kommer jag INTE abusa mina perms på något sätt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli sv för att jag tycker att servern är bra med bra staffs, ägare mm. Samt det verkar vara roligt att ta del av serverns utveckling. Det vore nice att hjälpa serven med att ta bort lallare osv

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få bort alla lallare och få in nya personer. Jag kommer göra allt jag kan för att få bort alla dåliga personer som inte beter sig och inte kan rpa. Sen försöka få in nya spelare som är trevliga och har en bra rp nivå. Jag kommer dva alla onödiga bilar som är dumpade på vägen för att minimera dsyncen då blir det bättre för många spelare.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har en bra och hög rp nivå där jag följer alla regler, jag bemöter även alla i tex support med en vänlig ton. Jag kommer vara aktiv och göra mina upg som en sv ska göra. Jag kommer även att uppmärksamma andras rp ifall dem gör något fel.

Varför vill du bli servervakt? För att det verkar vara ett roligt arbete, jag vill hjälpa servern med att få bort tex lallare-folk som bryter mot regler osv. Jag har även kört på servern ett tag och har nu tänkt att jag vill testa på att vara mer delaktig i servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv /svban (id) (anledning) /kick (id) (anledning) /toggleid /revive (id)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag hade precis börjat och blev bannad 2 gånger powergaming och en gång för att jag tog en polis bil men jag har bättrat min rp extremt mycket sedan dess

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka