Nekad ErikJohansson | Ban överklagan [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ErikJohansson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071776736/

Ditt Hex-ID: 76561199071776736 (Dec) 110000142404fe0

Vad är din discord tagg? rassmussen#6199

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Nazism ~Nizze

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrek snigel samtidigt som jag pekade upp mot himlen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod med mina kompisar i en kö vi tre skrek/sa snigel och pekade och sen såg jag dom andra två ploppa bort ( vill tilläga att det inte var menat att vara nazistist)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle säga att det var felaktigt men samtidigt lite klantigt av mig som har tänkt börja spela seriöst och att göra det som kan misstolkas så enkelt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat oseriöst innan men har slutat med det och föröskt att spela så bra jag kan vilket jag gjort sen jag började idag men sen råkade jag då göra detta så jag förstörde det lite, men spelar alltid annars seriöst nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort det överhuvudtaget stått och pratat i kön med dom andra så länge vi väntade

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag aldrig göta om det och undvika att hamna i sådana sitvationer

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka