- Meddelanden
- 409
- Reaction score
- 17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198860467209/
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Johansson
Vad är ditt discord namn? Meduza#2752
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär.
Namn: Rasmus Svensson
Ålder: 21
Bakgrund: Kommer ifrån Stockholm Sverige. En lagom stor familj/slekt.
Känslor: Älskar sin familj och vänner, Står bakom Sverigedemokraternas politik
intressen: Bilar, Datorer, Musiken och Idrott/Gym
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra med bra rollspel och vill se till att det blir en så bra rollspels upplevelse som jag kan.
Jag vill också ha ett bra svenskt coomunity att hänga på när jag har tråkigt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag fick intresset för denna servern när jag kollade på twitch/youtube clips och streams inom denna servern. det såg roligt ut och intressant eftersom jag har kört online i så många år. Så det kunde vara kul att ha ett riktigt community som bryr sig om rollspel.
Hur hittade du Unive? Tiktok, Youtube och Twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla min rollspels förmåga..
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en del av ett roligt community.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara på Uniive. Jag har så klart testat andra serverar innan men ingen är så bra som Unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Johansson
Vad är ditt discord namn? Meduza#2752
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär.
Namn: Rasmus Svensson
Ålder: 21
Bakgrund: Kommer ifrån Stockholm Sverige. En lagom stor familj/slekt.
Känslor: Älskar sin familj och vänner, Står bakom Sverigedemokraternas politik
intressen: Bilar, Datorer, Musiken och Idrott/Gym
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra med bra rollspel och vill se till att det blir en så bra rollspels upplevelse som jag kan.
Jag vill också ha ett bra svenskt coomunity att hänga på när jag har tråkigt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag fick intresset för denna servern när jag kollade på twitch/youtube clips och streams inom denna servern. det såg roligt ut och intressant eftersom jag har kört online i så många år. Så det kunde vara kul att ha ett riktigt community som bryr sig om rollspel.
Hur hittade du Unive? Tiktok, Youtube och Twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla min rollspels förmåga..
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en del av ett roligt community.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara på Uniive. Jag har så klart testat andra serverar innan men ingen är så bra som Unive