Nekad Erikjhs2006 | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E17

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Johansson

Ange ditt födelsedatum 18 Augusti 2006

Vad heter du på discord? .zyx#2752

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan kl7 till typ 1 på natten. olika beronde dagar dock. när jag har skola igen så blir det mellan 16 och 21. på helgar typ hela dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 veckor kanske

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag hade sett till så folk som inte sköter sig blir avstängda. Och att hjälpa folk på discorden som behöver hjälp.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att folk bryter emot reglerna och det blir så tråkigt att spela då. Och det förstör själva roleplayandet. Och jag vill göra nåt åt det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle se till att varna/kicka folk som inte sköter sig på servern. Jag skulle också se till att discord servern håller sig clean.

Varför ska just du bli servervakt? För jag göra åtgärder mot folk som håller på med OOC och halv OOC. För det blir lite störigt när dem frågar "hur man betalar fakturer". Och "Kan vi inte bara tala i discord istället". och tillsist berätta vad dem kan ändra i sitt rolspel (på kick/ban anledningen)

Varför vill du bli servervakt? för jag vill hålla servern i ordning och stoppa folk från att bryta regler och se till så folk som inte är whitelistade kan alla regler.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag vet inte så mycket men jag kan lite t.ex som /kick och att 0,01 är 1timm, och hur man skriver priv /m, och att /sv är servervakts chatten, sen vet jag inte mycket mer än så.

Är du whitelistad på serven? Ja självklart.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja min ban var lall, låt mig förklara. Jag skulle parkera vid piren men sedan fick jag lag och åkte frammåt och råkade träffa någon jag bad om ursäkt men dem sa bara tagga din jävla bonde och sedan fick jag ban i 1 timme

Spelar du på någon annan server för tillfället? Jag spelar bara på Unive pågrund av den riktigt bra rolspels nivå samt ett bra gemenskap.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka