Nekad Erikjhs2006 | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E17

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Johansson

Ange ditt födelsedatum 18 Augusti 2006

Vad heter du på discord? Johanzzon#2752

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar mellan 16 och 22
Helg mellan 15 och 3 (på natten)

Hur länge har du spelat på Unive? Över 1månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till att hålla servern på en så bra rp nivå som möjligt. Sedan skulle jag Göra åtgärder mot folk som inte följer reglerna
(åtgärder menar jag med att kicka personer som bryter mot reglerna eller bara allmänt förstör för folk).

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att folk bryter emot reglerna och det blir så tråkigt att spela då. Och det förstör själva roleplayandet. Och jag vill göra nåt åt det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jo genom att hålla koll på folket och se till att folk som inte följer reglerna eller bara allmänt förstör ska få åka på åtgärder. då folk som jag har sätt inte åker på en åtgärd efter dem har brytigt mot en regel.

Varför ska just du bli servervakt? För jag är inne ofta och ser ofta folk bryta mot reglerna och jag vill göra något åt det. Det är så förargligt att se för mig som lägger ner mycket tid på servern. Jag känner att jag vill liksom hjälpa till i servern, För jag har alltid varigt väldigt hjälpsam i IRL så då tycker jag personligen att jag passar som servervakt.

Varför vill du bli servervakt? Somsagt för att hålla servern på en bra rp nivå och för att jag ser hur folk bryter mot reglerna rätt så ofta. Och då känner jag att jag vill göra något åt det. Och för jag vill också se till att alla som spelar rp ska ha en basic kunskap om hur det går till och dem som inte vet hur man gör ska i mina ögon få tjans att lära sig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Det finns ett command /svban där man bannar folk i 1timme, om folk gör lite mindre misstag än riktiga bans och mer misstag än en kick. men du kan även använda /svban för att banna någon som har gjort något grövre tillfälligt, om detta sker så ska man spara ett klipp och skicka det till en mod/staff. Sen finns det /kick, /kick kan du använda på folk som har fel kläder eller som t.ex. står afk. eller folk som bara gör allmänt fel fast dem gör inget som förtjänar en /svban. sen finns det /dv men det är till för att ta bort bilar som t.ex. står trasiga på vägen så att servern inte ska få en så pass hög belastning på sig. jag känner även till /toggleid detta visar folks id'en så att man kan hålla koll på folk och kicka/banna folk som inte sköter sig.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja men det var min första dag på unive när jag blev hotad av ett gäng och jag ville försvara mig men det tyckte inte staff att jag fick göra, Jag förstår dock för jag var okunnig om reglerna då.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka