Accepterad ERIKHALLGREN | Whitelist ansökning [Tilda och Cabjor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Erkan

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198974511109/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? erkan

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 1999

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Ahhmed Abbdulla blev uppväxt med din mamma och pappa i en förort, redan i tidig ålder så börja Ahhmed Abbdulla hålla på med dåliga saker, så då bestämde Ahhmed Abbdullas familj att det är bra om du flyttar där ifrån så deras gulliga lilla Abdulla inte få problem med droger och polisen. så dom flytta till en liten by, där han träffa massa bra vänner även några fiender. Men Abdulla hade lite problem med skolan så kan kände hela sitt liv att skolan inte va hans sak så redan när gick i fyran så sa han till sina föräldrar att " Jag ska flytta från det här skit stället och börja ett företag, och bli rik" så när man blev äldre så bestämde han sig att flytta till multistaden och få en framtid där. Men när han flytta ditt så visste han inte riktigt vad han skulle göra, men då kom han på att han kanske ska försöka nå sin dröm som han hade när han va mindre att börja ett företag, Men Abdulla va en väldigt snäll individ så han blev lurad en massa gånger på pengar så han hade aldrig pengarna att starta ett företag.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag tycker det va extremt roligt att spela, och när jag skulle fråga om jobb på vianor så sa chefen att jag måste va whitelistad för att ens kunua få jobbet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad för att jag skulle vilja ha ett jobb på vianor, och att det här verkar va en extremt bra server att spela på. många som är seriösa, men de finns ju sorligt nog såna som inte är de. men de är inte alls många som är det.

Hur hittade du Multistaden? min kompis har spelat här ett tag och han sa till mig att ladda nere m så kan vi spela de till fivsammans. Och han hade redan spelat på den här servern ett jag så han visade runt lite och de verkade va en intressant att spela de här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att träffa massa människor trevliga individer på servern och att förhoppningsvis bli chef för ett framgångsrikt företag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har testar andra servrar men de va inte något bra med dom tyckte jag, för när min kompis visade runt på servern och jag fick spela lite själv så kände jag att jag va fast och har inte slutat kunna spela Gilla

Tillbaka