Nekad Erikboy240 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Erikboy240

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274745452/

Ditt Hex-ID: 110000112be946c

Vad är din discord tagg? geeeg#3709

Vem var det som bannade dig? Johansson

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasistiska kommentarer.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag ska ''jävla mexikanare'' till en person efter att han hade lurat mig på en motorcykel trade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt skulle byta min hoj mot pengar då den personen scammade mig och jag kallade han då ''jävla mexikanare''

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen stämmer. Just då tänkte jag att det jag sa inte var något fel men jag har nu insett hur kränkande och taskigt det kan vara att jag säger mexikanare till någon så jag ber så hemskt om ursäkt för det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För powegaming (körde fort in i ett träd och rpa ej som skadad)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte blandat in kultur (mexikans) bara för att jag blev sur på någon som scamma mig. Jag skulle bara hållt mig lugn och inte sagt något =).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man aldrig ska säga något rasistiskt och att det är aldrig okej att vara rasist. Vissa kanske kan känna att säga mexikanare inte är jätte farligt och säga men det kan vara lika kränkande som att säga n-ordet om man säger mexikanare som det vore något dåligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Hej @Erikboy240! Johansson är inte med i staff teamet längre så jag taggar en mod istället.

@Zouwi

Med vänliga hälsningar,

NAN1 - helper
Unive staff team

Tillbaka